Veri Kaynakları
Completion requirements
Akademik itibar (%30): Kendi yaptıkları ankletlere dayanmaktadır
Öğretim üyesi başına atıf sayısı (%20): Atıf sayısı Scopus'tan, öğretim üyesi sayısı ise bir sonraki ölçütte belirtilen kaynaklardan alınmaktadır.
Öğretim üyesi-öğrenci oranı (%10): Üniversitelerden toplanan verilerin yanısıra ilgili bakanlıklar, Birleşik Krallık Yüksek Öğrenim İstatistik Ajansı (HESA) gibi ajanslar/birimler, web kaynakları ve diğer üçüncü taraflar. Verilerin doğruluğunu kontrol etmek için birden fazla kaynağa başvurulmaktadır
İşveren itibarı (%15)
İstihdam sonuçları (%5)
Uluslararası öğrenci oranı (%5)
Uluslararası araştırma ağı (%5)
Uluslararası öğretim üyesi oranı (%5)
Sürdürülebilirlik (%5)
Kaynaklar
1. Academic Reputation (Indicator) https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/4405952675346-Academic-Reputation-Indicator
2. Processing of citations and papers https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/4411823040018-Processing-of-citations-and-papers
3. Faculty-Student Ratio https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/360019108240-Faculty-Student-Ratio
Öğretim üyesi başına atıf sayısı (%20): Atıf sayısı Scopus'tan, öğretim üyesi sayısı ise bir sonraki ölçütte belirtilen kaynaklardan alınmaktadır.
Öğretim üyesi-öğrenci oranı (%10): Üniversitelerden toplanan verilerin yanısıra ilgili bakanlıklar, Birleşik Krallık Yüksek Öğrenim İstatistik Ajansı (HESA) gibi ajanslar/birimler, web kaynakları ve diğer üçüncü taraflar. Verilerin doğruluğunu kontrol etmek için birden fazla kaynağa başvurulmaktadır
İşveren itibarı (%15)
İstihdam sonuçları (%5)
Uluslararası öğrenci oranı (%5)
Uluslararası araştırma ağı (%5)
Uluslararası öğretim üyesi oranı (%5)
Sürdürülebilirlik (%5)
Kaynaklar
1. Academic Reputation (Indicator) https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/4405952675346-Academic-Reputation-Indicator
2. Processing of citations and papers https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/4411823040018-Processing-of-citations-and-papers
3. Faculty-Student Ratio https://support.qs.com/hc/en-gb/articles/360019108240-Faculty-Student-Ratio
Last modified: Thursday, 19 September 2024, 1:47 PM